24 Mart 2014 Pazartesi

LEZZETLİ YEMEKLER İÇİN YAĞ

Kızartma sevenler
Kızartma yapmayı çok seviyorum, sevmediğim  yanı vıcık vıcık  yag
Çekmesi….. onunda çözümü varmış

Denedim gerçekten çok mennun kaldım denemenizi tavsiye ederim
     marketten aldıgımız
                                           3litre zeytin yagı
                                          3 litre fındık yagı
                                         3 litre mısır özü yagı 

(ben 5 litre aldım           3 litresini kullanagım. ) yagları birbirine karıstırırken önemli olan sey üç yagında litresinin  birbirine  esit  olması
ben üç çesit yaptım siz yaparken  kanola yagı da eklerseniz daha lezzetli sonuç alırsınız (maalesef  marketimde yoktu biraz aceleye geldi ama sonrasında mutlaka içine ekleyecegim)




damacana sisede karıstırdıgım yagı kullanım kolaylıgı için dekor siseme dolduruyorum. Biri tezgah altına öbürü tezgah üzerine

                                      AF İYET       OLSUN

Hiç yorum yok: