31 Mart 2014 Pazartesi

NASIL TEMİZLENİR BU ÇOCUK

Ay bu kız beni öldürecek
Ben uyurken yine bütün evi katmış birbirine. 
Ne bulduysa fırlatmış.
Komşular bıktı çığlık çığlığa uyanmamdan. 
Fotoğrafını gördüğünüz zaman bana hak vereceksiniz.
Ne bulduysa sürmüş yüzüne. Saçına dökmüş bütün bakım yağlarımı dökmüş saçmış ,mesela o yüzünde görünen siyahlıklar çikolata yağı. Dünyanın parasını verip aldığım maskelerim :) ühü ühü ühü gece kremini de mendiline dökmüş deterjan niyetine bir gram dahi bırakmamış içinde

Benim anlamadığım nokta şu ,
üzerindeki tulumu ters çevirip giydirmiştim dün gece [açamasında içinden çıkmasın diye]
yahu sen tulumun içinden beri nasıl becerdin bu kadar işi ,hayır iki ayağıda tulumun içinde nasıl çıktın aldın bunları raftan inanamıyorum. 
 Offff ya nasıl temizlerim bu çoçuğu derken iki gündür yıkıyorum anca temizlendi şükür.......

Hiç yorum yok: