29 Mart 2014 Cumartesi

PİZZA TARİFİ

kızımın büyümesiyle beraber mutfakta biraz daha fazla zaman geçirir mi oldum ne?
                       geçen gün bir pizza yapayım dedim, başladım google          amcamızdan tarif aramaya. bir kaç site dolaştım tarifler okadar karışık ve uzundu ki, neredeyse pizza yapamayacağıma karar verecektim biz kadınlar herşeyi abartırız evet, ama bu kadar da olmasın bence, pizza tarifimi veriyorsunuz yoksa pizza kulesinin imar planını mı :) bilemedim

damak tadınıza uygun herşeyi pizzanıza koyabilirsiniz


pizza hamuru

ister evde kendiniz hazırlayın isterseniz fırından alın hangisi daha kolayınıza gelecek ise öyle olsun.fırından alacaksanız eğer mutlaka içine yarım paket margarin yedirin(ben denedim çok zor oldu) 

                                         kendiniz hazırlayacaksanız

bir su bardağı zeytin yağı,yarım su bardağı süt bir yumurta,bir paket kuru maya ve alabildiği kadar un.tuz &şeker


malzemeler bukadar 

hamurunuzu açın , hatta eliniz yardımı ile açarsanız daha kolay olacaktır,salçalı       sosunuzu sürün ve 170 derece fırında 20 dakika pişirin afiyet olsun



Hiç yorum yok: