4 Mayıs 2014 Pazar

HACAMAT & BİYOENERJİ




bundan bir hafta öncesine kadar,hacamat deyince aklıma gelen ilk şey,BANABİRSOYGUNYAZ!filmiydi.seyredenler bilirler hacamat abiyi.


hemen konuya giriyorum 1,5 sene önce yaptığım trafik kazasında belimi incittim.kaç defa doktora gittim bilmiyorum.sırtımın ağrısı bir türlü geçmek bilmedi,doktorların verdiği kas gevşetici geçici bir çözüm yolu oluyordu.annemin tavsiyesi ile alternatif tıp doktoruna gittik hacamat yaptırmak için.annemin tavsiyelerine güvenirim.ilk evlendiğim yıllarda migrene yakalanmıştım,ağrı kesiciler fayda etmiyordu.o zaman da beni bioenerji yapan birine götürmüştü.ilk etapta yine inanmamış ve hatta çok dalga geçmiştim fakat o tedavinin sonucunda 3 sene baş ağrısı nedir unuttum çok faydalı bir seanstı bioenerji. kafamda bir dünya soruyla hacamat yaptırdım.acaba işe yarayacak mı derken üzerinden bir hafta geçti.

evet işe yaradı bir haftadır sırt arısı yok kafamdan ve vücudumun 9 yerinden yaptırdım.toplamda 10 yerden yaptırdım.çekebildiğim fotoğrafları paylaşıyorum nasıl yapıldığını birde benim gözümden inceleyelim.
önce işlem yapacağı bölgeyi batticon yardımıyla dezenfekte ediyor.
sonrasında o bölgelere özel bardaklarını yerleştirip pis kanın o bölgeye toplanmasını ve o bölgenin uyuşmasını sağlıyor.resimde gördüğünüz akan şey kan değil batticon dur.
bir müddet uyuşması bekleniliyor
bardakları çıkarıyor.ne ile kestiğini görmedim neşter olabilir.
bardağı tekrar o bölgeye yerleştiriyor.ve pis kan o bardak içerisine toplanıyor. çekebildiğim fotoğraflar bu kadar. bu arada kafama bardağı yerleştirebilmek için bir parça saçımı kestiler :)
migrene iyi gelecekse kesilsin varsın :)
bir haftadır ses yok. sonra ne olur 
bilmem.

hacamat ın 70 tane hastalığa şifa olduğu söylentiler arasında.ayrıca peygamber efendimizin sünneti olduğu biliniyor.






Hiç yorum yok: